Bc. Dana Chlupová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie eventu
Event marketing strategy
Abstract:
Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii eventu. Pro práci by měla být využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu a navržení jednotlivých kroků v rámci tvorby event marketingové strategie. Autorka práce by měla své uvedené návrhy také doložit konkrétními postupy a finanční …moreAbstract:
The aim of this work is to propose a marketing strategy for an event. Available secondary data should be utilized, as well as primary data. The theoretical foundations of the researched issue will be defined, the characteristics of the researched subject will be described, and individual steps will be proposed for creating an event marketing strategy. The author of the work should also support their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ra9nf/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Michael Sikora
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Financování studentské akce
Michaela Novotná -
Využití cílené zpětné vazby při organizaci studentské akce Rekre Fest 2023
Michał MITURA -
Návrh komunikační kampaně studentské akce
Petr Grác -
Event Management studentských akcí
Patrik Brhel -
Skupinová dynamika v rámci organizace studentské akce Rekreflám 2012
Martina KLIMEŠOVÁ