Jan Sehnoutka
Bakalářská práce
Spotřební chování na vybraném trhu
Consumer behavior on selected market
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na spotřební chování na vybraném trhu spotřební elektroniky a zmapování přímého vlivu prodejního prostředí na spotřební chování jedince. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pracuje se základními pojmy a dosazuje je do platných vzorců, které v rámci spotřebního chování fungují. V praktické části je proveden spotřebitelský výzkum formou …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on consumer behavior on the market of consumer electronics and mapping of the direct affect of sales environment on the consumer behavior of a specific individual. Thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part works with basic terms and puts them into valid formulas which take place within consumer behavior. In practical part, consumer research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2021
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Trh japonské spotřební elektroniky v regionálním kontextu
Lukáš Zeman -
Vliv sociálního prostředí na kupní rozhodování na trhu spotřební elektroniky
Eliška Bugáňová -
Měření spokojenosti zákazníků s e-shopem na trhu spotřební elektroniky
Adéla Kerlinová -
Vstup nové značky na trh spotřební elektroniky
Dušan Biras -
Analýza nákupního prostředí na trhu spotřební elektroniky
Jozef Mikula -
Analýza konkurence na trhu spotřební elektroniky
Lada Glosmanová -
Analýza podpory prodeje na trhu spotřební elektroniky
Jana Soviarová -
Spotřební chování zákazníků na trhu elektroniky
Inesa Medvid
Název
Vložil
Vloženo
Práva