Lucie Kašparová
Bachelor's thesis
Problematika skryté reklamy v médiích
Problems of Surreptitious Advertising in Media
Abstract:
Cílem této práce je v určité skupině časopisů rozpoznat co nejvíce případů skryté reklamy a upozornit tak čtenáře na výskyt tohoto jevu. Vedlejším cílem je zjištění, ve kterém časopisu dané skupiny se objevuje nejméně a nejvíce skrytých reklam. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou popsány především specifika skryté reklamy a jejich nosičů, tedy médií a také …moreAbstract:
The objective of the thesis is to identify as many cases of hidden advertising as possible in a specified group of magazines, and to reveal the occurrence of this phenomenon to the reader. The secondary objective is to determine which magazine of the selected group contains the least/most of hidden advertisements. The paper is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2015
- Supervisor: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kašparová, Lucie. Problematika skryté reklamy v médiích. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics of the Public Sector
Theses on a related topic
-
Tisková přehlídka jako cenzura tisku za první Československé republiky. Případy cenzurovaných novin na Českobudějovicku.
Kateřina HÁJKOVÁ -
Tiskové právo a jeho základní prvky regulace
Tereza Radová -
Skrytá reklama a analýza jejího vlivu na spotřebitele
David ODSTRČIL -
Skrytá reklama a product placement v českých mediích
Šárka Růžičková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Lukáš Klimánek -
Skrytá reklama a product placement v mediích
Irena Blahníková -
Skrytá reklama u oděvů a textilních doplňků
Lucie Mohelská -
Etika a současná reklama pohledem mladé generace
Jana Hájková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights