Zavedení integrovaného digitálního marketingu s cílem zvýšit povědomí o značce dělohy České republiky – Puput Anggraini Cibro
Puput Anggraini Cibro
Diplomová práce
Zavedení integrovaného digitálního marketingu s cílem zvýšit povědomí o značce dělohy České republiky
The project of Integrated Digital Marketing in order to enhance the Brand awareness of WIMB Czech Republic
Abstract:
WIMB has a vision to be the first choice GPS tracker with the highest protection in the world. As a new startup company, the biggest challenge that WIMB should face is lack of brand awareness meanwhile at the same time if we reflected from the financial perspective the company extremely needs customer to gain profit also partners. Recent to the updated technology era, one of the best and easiest channel …víceAbstract:
WIMB má vizi stát se první volbou GPS tracker s nejvyšším ochrana ve světě. Jako nový začínající společnost, největší výzvou, která by měla směřovat WIMB je nedostatek pov-ědomí o značce mezitím ve stejné době, kdybychom odražené od finančního výhledu společnost velmi potřebuje zákazník profitovat i partnery. Nedávný na moderní technologie éry, jeden z nejlepších a nejjednodušší kanálu podpořit podnika …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIBRO, Puput Anggraini. \textit{Zavedení integrovaného digitálního marketingu s cílem zvýšit povědomí o značce dělohy České republiky}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/svzdkz/.
Jak správně citovat práci
Cibro, Puput Anggraini. Zavedení integrovaného digitálního marketingu s cílem zvýšit povědomí o značce dělohy České republiky. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Evaluation of Digital Marketing Communication
Rushik Rameshkumar Patel -
Implementace IdM řešení ve společnosti ALD Automotive s.r.o.
Jonáš Jandák -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
Alla Silanteva -
Promotional activities inside regulated markets. Impact of IQOS events on customer brand awareness and perception.
Veronica Martinelli -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov