Puput Anggraini Cibro

Diplomová práce

Zavedení integrovaného digitálního marketingu s cílem zvýšit povědomí o značce dělohy České republiky

The project of Integrated Digital Marketing in order to enhance the Brand awareness of WIMB Czech Republic
Abstract:
WIMB has a vision to be the first choice GPS tracker with the highest protection in the world. As a new startup company, the biggest challenge that WIMB should face is lack of brand awareness meanwhile at the same time if we reflected from the financial perspective the company extremely needs customer to gain profit also partners. Recent to the updated technology era, one of the best and easiest channel …více
Abstract:
WIMB má vizi stát se první volbou GPS tracker s nejvyšším ochrana ve světě. Jako nový začínající společnost, největší výzvou, která by měla směřovat WIMB je nedostatek pov-ědomí o značce mezitím ve stejné době, kdybychom odražené od finančního výhledu společnost velmi potřebuje zákazník profitovat i partnery. Nedávný na moderní technologie éry, jeden z nejlepších a nejjednodušší kanálu podpořit podnika …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Cibro, Puput Anggraini. Zavedení integrovaného digitálního marketingu s cílem zvýšit povědomí o značce dělohy České republiky. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe