Zahraniční sociokulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů – Bc. Pascal Gerhardt
Bc. Pascal Gerhardt
Master's thesis
Zahraniční sociokulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Foreign socio-cultural factors in advertising and their influence on consumer behaviour
Abstract:
Diplomová práce „Zahraniční sociokulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitele“ si klade za cíl zkoumat a analyzovat vlivy kulturních rozdílů na chování spotřebitelů v různých zemích. Zaměřením práce je porovnání vnímání daných vlivů na spotřebitele z České republiky a Německa. Hlavním cílem diplomové práce je diagnostikovat vlivy sociokulturních prvků v reklamě na chování spotřebitelů …moreAbstract:
The thesis "Foreign socio-cultural factors in advertising and their influence on consumer behaviour" aims to investigate and analyse the effects of cultural differences on consumer behaviour in different countries. The focus of the thesis is to compare the perception of these influences on consumers from the Czech Republic and Germany. The main aim of the thesis is to diagnose the effects of socio …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 19. 2. 2024
- Supervisor: Ing. Jana Pechová, Ph.D.
- Reader: Jana Přikrylová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Master programme / specializace:
Ekonomika a management / International Marketing
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights