Štěpán Novák

Bachelor's thesis

Vztah mezi čteností knih, sociální skupinou a vrstvou

Relationship between reading books, social group and social class
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií sociální stratifikace a její využitelnosti pro potřeby marketingu ve vztahu ke čtenářství. Právě z důvodu této využitelnosti je zde také zmíněn a popsán cílený marketing a na to navazující popis segmentace trhu. Cílem praktické části byly analýza a popis knižního trhu, které obsahují dostatek informací seřazených tak, že je možné je využít při uvažování o vstupu …viac
Abstract:
This Bachelor's Thesis deals with theory of social stratification and its usability for needs of marketing in realationship with book market. Two parts of marketing theory such as target marketing and market segmentation are described. The object of practical part is to create analysis and description of book market which includes enough informations for using as relevant document for making desicion …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedúci: Alois Surynek
  • Oponent: Eva Kašparová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46863