Jakub HANÁK

Bakalářská práce

Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu

Event Marketing and Its Position in the Communications Mix
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce na téma ?Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu? je využití event marketingu pro komunikaci. V teoretické části se zabývám vymezením event marketingu, jeho plánováním a vymezením mezi ostatními nástroji komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na analýzu komunikace prostřednictvím eventů ve firmě Rádio Čas. Cílem bakalářské práce je současné postavení …více
Abstract:
The subject of this thesis on the topic "Event marketing and its position in the communications mix" is the use of event marketing for communication. The theoretical part deals with the definition of event marketing, his planning and other instruments defining thecommunication mix. The practical part is focused on the analysis of communication events in the company "Radio Čas" The aim of this work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Milan Banyar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HANÁK, Jakub. Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace