Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu – Jakub HANÁK
Jakub HANÁK
Bachelor's thesis
Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu
Event Marketing and Its Position in the Communications Mix
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce na téma ?Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu? je využití event marketingu pro komunikaci. V teoretické části se zabývám vymezením event marketingu, jeho plánováním a vymezením mezi ostatními nástroji komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na analýzu komunikace prostřednictvím eventů ve firmě Rádio Čas. Cílem bakalářské práce je současné postavení …moreAbstract:
The subject of this thesis on the topic "Event marketing and its position in the communications mix" is the use of event marketing for communication. The theoretical part deals with the definition of event marketing, his planning and other instruments defining thecommunication mix. The practical part is focused on the analysis of communication events in the company "Radio Čas" The aim of this work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Milan Banyar, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HANÁK, Jakub. Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Event marketingová strategie ve vybrané společnosti
Robert Novák -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Event marketingová strategie vybraného podniku
Klára Havelková -
Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s.
Miriam Habibi -
Event marketingová strategie vybraného podniku
Klára Havelková -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie eventu
Dana Chlupová -
Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh
Daniel Palma