Hana CHMELOVÁ

Bakalářská práce

Bedeutung des Internetbankings als Vertriebskanal fuer Banken

Importance of Internet banking as distribution channel for banks in Austria
Anotace:
Die Finanzdienstleistungsindustrie ist derzeit in einer sehr dynamischen Phase des Um-bruchs. Im Zuge der weltweiten Banken- und Staatsschuldenkrise sowie der damit einher-gehenden Verunsicherung der Kapitalmärkte hat der Druck auf die Geschäftsmodelle der Banken, sowohl von der Marktseite als auch von Seiten der Regulierungsbehörden in den letzten Jahren deutlich zugenommen. Für die kommenden Jahre …více
Abstract:
The financial services industry is currently in a very dynamic phase of the order-fracture. In the wake of the global banking and sovereign debt crisis and the associated outgoing uncertainty in the capital markets, the pressure on the banks' business models, significantly increased both the market side and on the part of regulators in recent years. For the coming years, the industry is forecasting …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2013
Zveřejnit od: 23. 8. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Hana Šedová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHMELOVÁ, Hana. Bedeutung des Internetbankings als Vertriebskanal fuer Banken. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.8.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing