Marketingová strategie asistenční společnosti Europ Assistance – Jana Šobrová
Jana Šobrová
Diplomová práce
Marketingová strategie asistenční společnosti Europ Assistance
Marketing strategy of Europ Assistance
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii asistenční společnosti Europ Assistance, na tomto konkrétním příkladu uvést specifika marketingu služeb a nalézt odpověď na otázku, čím je navíc odlišný marketing společností poskytujících asistenční služby. Diplomová práce obsahuje charakteristiku služeb, popisuje odvětví asistence a jednotlivých forem asistenčních služeb. Dále …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/955
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2007
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Vladimír Fuchs
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/955
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod