Jana Šobrová

Diplomová práce

Marketingová strategie asistenční společnosti Europ Assistance

Marketing strategy of Europ Assistance
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii asistenční společnosti Europ Assistance, na tomto konkrétním příkladu uvést specifika marketingu služeb a nalézt odpověď na otázku, čím je navíc odlišný marketing společností poskytujících asistenční služby. Diplomová práce obsahuje charakteristiku služeb, popisuje odvětví asistence a jednotlivých forem asistenčních služeb. Dále …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2007
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Vladimír Fuchs

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/955

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod