Aneta Kaderková
Bachelor's thesis
Strategie prezentace hudební skupiny
Strategy of music band Bek Ofis promotion
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trendů v oblasti prezentace hudebních skupin a možností praktické aplikace vhodných vzorců v případě tvorby komunikační strategie hudební skupiny Bek Ofis. Výzkumnou metodou této práce je dotazování.Abstract:
Matter of this bachelor's thesis is to analyze the trends of music bands promotion. The aim of the study is to apply these principles to a case of music band Bek Ofis. The research method of the thesis was a structured questionnaire.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39556
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2014
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Jan Nedvěd
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39556
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Komparace marketingové komunikace univerzit na sociálních sítích a jejich brand management
Michaela KUŽELÍKOVÁ -
Management komunit na sociálních sítích
Sabina Karásková -
Aplikace elektronického marketingu v hudební scéně
Vladyslav Tsarenko -
Mapování funkcí sociálních sítí v současném hudebním průmyslu
Aneta Macénková -
Analýza textů vybraných hudebních skupin white power music v ČR
Dagmar Ligierová -
Sociolinguistic Influence of American Market on the Korean Pop Music Group BTS
Adriana Buráňová -
Portál pro správu hudebních disko akcí skupiny Story Music
Tomáš TUČEK -
White power music 21. století v České republice - analýza textů hudební skupiny Ortel
Karolina SOTONOVÁ