Testing environment for user studies of distorted triangle meshes in virtual reality – Bc. Petr ŠROUB
Bc. Petr ŠROUB
Diplomová práce
Testing environment for user studies of distorted triangle meshes in virtual reality
Testing environment for user studies of distorted triangle meshes in virtual reality
Abstract:
The subject of this work is software for conducting subjective experiments in virtual reality on the subject of perception-oriented triangle mesh distortion metrics. The work includes the creation of this software and iterative improvement of its design in order to increase its usability. It also entails the conduction of a pilot study focused on the clarity of explanation of the application and the …víceAbstract:
Tématem této práce je program pro provádění subjektivních experimentů ve virtuální realitě na téma percepčně-orientovaných metrik deformací trojúhelníkových sítí. Práce obsahuje vytvoření tohoto programu a iterativní vylepšování jeho designu pro zvýšení jeho použitelnosti. Dále zahrnuje provedení pilotní studie zaměřené na ověření pochopitelnosti aplikace a experimentu a použitelnosti uživatelského …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Libor Váša, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠROUB, Petr. Testing environment for user studies of distorted triangle meshes in virtual reality. Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Vizualizace a 3D grafika jako nástroj a podpora při implementaci inovací
Tereza ŠTEFLOVÁ -
Prezentace Centra počítačové grafiky a vizualizace ve virtuální realitě
Jiří NOHÁČ -
Virtuální realita v terapii vertiga
Lucie KOMRZÁ -
Implementace kogeneracni jednotky do siti "Smart Heating and Cooling Networks"
Patrik Uhrík -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková -
Digitální umění na online sociální síti TikTok
Monika Matulíková -
Algoritmizace a personalizace na sociální síti TikTok očima žáků střední knihovnické školy
Magdalena Těžká