Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce – Bc. Žaneta FIDLEROVÁ
Bc. Žaneta FIDLEROVÁ
Master's thesis
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
Buying atmosphere in the selected retail unit
Abstract:
Hlavním cílem této práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybrané maloobchodní jednotce na základě výsledků z terénního výzkumu a vytvoření návrhu na zlepšení její nákupní atmosféry.Abstract:
The main aim of the thesis is a research, which is focused on buying atmosphere in the selected retail unit. The aim includes proposes some changes in store too.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FIDLEROVÁ, Žaneta. \textit{Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/swrg9p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FIDLEROVÁ, Žaneta. Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingový projekt vybrané maloobchodní jednotky společnosti COOP Beskydy
Jan Žebrok -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Alena Kostečková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Stanislav Foltýnek -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Markéta Vaněčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights