Jiří POLÁK
Master's thesis
Prožitková pedagogika ve výtvarné výchově.
Experience based pedagogy in fine arts education.
Abstract:
ANOTACE Cílem této práce byla aplikace prožitkových metod do vyučování výtvarné výchovy na základní škole. Praktická část proto obsahuje šest praktikovaných výtvarně- prožitkových projektů, které zahrnují podrobný popis i sebereflexi. Projekty byly sestaveny na základě teoretických východisek, sepsaných v první části práce. Tato obsahují historická, pedagogická , výtvarná i sociální východiska prožitkového …moreAbstract:
ABSTRACT The main idea of this work was an application of experiental methods into the primary school fine arts education. In spite of this, practical part contents six passed fine art- experiental projects, which include proper description with myself reflects. Projects were completed on the base of theoretical ways out, which were written in the first part of this work. These include historical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 27. 4. 2009
- Supervisor: Mgr. Řezáč Jan
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁK, Jiří. \textit{Prožitková pedagogika ve výtvarné výchově.}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2009. Available from: https://theses.cz/id/swsps9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakultahttp://arl.ujep.cz/
University Jana Evangelisty Purkyně
Pedagogická fakultaMaster programme:
Department of Art Education - Visual Art
Theses on a related topic
-
Párové vyučování v hodinách ruského jazyka jako efektivní forma výuky cizích jazyků
Tereza Petřikovová -
Skupinová práce a kooperační práce jako organizační forma výuky občanské výchovy
Petra Ženíšková -
Kooperativní/skupinové vyučování jako prostředek rozvoje sociálních kompetencí žáků na střední škole
Miriama Remetová -
Skupinové a kooperativní vyučování matematice v podmínkách málotřídní školy
Eva Neprášková -
Projektová činnost Úřadu práce
Květoslava Laubeová -
Reflexe a sebereflexe učitelů tělesné výchovy
Ondřej Černý -
Reflexe v prostoru
Filip Novák -
Reflexe média fotografie
Anna Pleslová