Marketingová analýza trhu platebních karet – Michal Kroupa
Michal Kroupa
Bakalářská práce
Marketingová analýza trhu platebních karet
Anotace:
Cílem bakalářská práce je zanalyzovat trh platebních karet v České republice. V úvodu se práce zabývá celkovou historií platebních karet od počátku až po současnost. Velká část této práce se věnuje popisu jednotlivých druhů karet a použitým technologiím, jak při samotné výrobě, tak při samotném používání. Rozděluje platební karty podle nejrůznějších kritérií, které jsou v práci velmi detailně popsané …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/oaxxf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2006
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Marcela Soldánová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti British American Tobacco
Barbora Šáchová -
Příprava konceptu komunikační kampaně Czech-American TV
Barbora HALÍŘOVÁ -
Marketing strategies which may be developed by the Department of English and American studies at University of Ostrava to attract new students.
Monika ŠIMONÍKOVÁ -
Platební karty
Markéta Korfová -
Chytré karty
Lenka Radová -
Srovnání reklamačních postupů karetní asociace VISA s karetní asociací American Express
Hana Kubálková