Marketing strategies which may be developed by the Department of English and American studies at University of Ostrava to attract new students. – Bc. Monika ŠIMONÍKOVÁ
Bc. Monika ŠIMONÍKOVÁ
Diplomová práce
Marketing strategies which may be developed by the Department of English and American studies at University of Ostrava to attract new students.
Marketing strategies which may be developed by the Department of English and American studies at University of Ostrava to attract new students.
Abstract:
This diploma thesis deals with marketing strategies and marketing communications of higher education institutions that may be applied to the Department of English and American Studies of University of Ostrava, focusing on secondary school students - the applicants for study. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part explains basic terms such as marketing, marketing …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovými strategiemi a marketingovou komunikací, které je možné uplatnit na Katedře anglistiky a amerikanistiky Ostravské univerzity v Ostravě se zaměřením na studenty středních škol čili potenciální uchazeče o studium. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix, marketingové komunikace …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 16. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivana Řezníčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMONÍKOVÁ, Monika. \textit{Marketing strategies which may be developed by the Department of English and American studies at University of Ostrava to attract new students.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/kqw8fw/.
Jak správně citovat práci
ŠIMONÍKOVÁ, Monika. Marketing strategies which may be developed by the Department of English and American studies at University of Ostrava to attract new students.. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík