Mgr. Tamara Saakova

Diplomová práce

Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky

Brand building - marketing and trademark strategies in developing a strong brand
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá tématem „Budování značky – marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky“. V teoretické části této práce je představeno pojetí značky a vymezena její hodnota, stejně jako atributy dané hodnoty. Součástí teoretické části diplomové práce je charakteristika faktorů růstu obchodní značky, definování loajality zákazníků a hodnocení teoretických východisek …více
Abstract:
The diploma thesis submitted addresses the topic "Brand building - marketing and trademark strategies in the development of a strong brand." This work's theoretical section introduces the concept of a brand and defines its value, as well as the attributes of value. The characteristics of brand growth factors, defining customer loyalty, evaluating the theoretical basis for building a strong brand and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
  • Vedoucí: JUDr. Mgr. Rudolf Leška, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. David Šmíd, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní