Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky – Mgr. Tamara Saakova
Mgr. Tamara Saakova
Master's thesis
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Brand building - marketing and trademark strategies in developing a strong brand
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá tématem „Budování značky – marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky“. V teoretické části této práce je představeno pojetí značky a vymezena její hodnota, stejně jako atributy dané hodnoty. Součástí teoretické části diplomové práce je charakteristika faktorů růstu obchodní značky, definování loajality zákazníků a hodnocení teoretických východisek …moreAbstract:
The diploma thesis submitted addresses the topic "Brand building - marketing and trademark strategies in the development of a strong brand." This work's theoretical section introduces the concept of a brand and defines its value, as well as the attributes of value. The characteristics of brand growth factors, defining customer loyalty, evaluating the theoretical basis for building a strong brand and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ednu8/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2021
- Supervisor: JUDr. Mgr. Rudolf Leška, Ph.D.
- Reader: JUDr. David Šmíd, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAAKOVA, Tamara. \textit{Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2021. Available from: https://theses.cz/id/sx3shf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Law and Business / Law in Business
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti
Kristián Vencl -
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Nikol Andeltová -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti
Petra Durcová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek