Marketingový mix zvoleného podniku. – Bc. Eliška Jedličková
Bc. Eliška Jedličková
Diplomová práce
Marketingový mix zvoleného podniku.
The Marketing Mix of a Chosen Company.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem zvoleného podniku. Cílem práce je analyzovat marketingový mix vybraného podniku a na základě stávajícího marketingového mixu a současné situace na trhu navrhnout vhodné změny. Na kapitoly, jež se zabývají vybranými základními pojmy z marketingu a specifiky zkoumaného odvětví, navazují charakteristika marketingového mixu vybraného podniku a navržení …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing mix of a chosen company. The aim of the thesis is to analyze the marketing mix of the chosen company and to propose appropriate changes based on the current marketing mix and the current market situation. After the chapters dealing with the selected basic concepts of marketing and the specifics of the studied sector follow the characteristics of the marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jedličková, Eliška. Marketingový mix zvoleného podniku.. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Corporate desing pro začínající minipivovar
Zuzana Zelinková -
Projekt minipivovaru a jeho vstup na trh se zaměřěním na obchod, ekonomiku a marketing
Vojtěch Hendrych