Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci – Bc. Michael Bousek
Bc. Michael Bousek
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Marketing Mix of the Specific Institution
Anotace:
Práce je zaměřena na marketingový mix konkrétní instituce. Hlavním cílem této práce je návrh marketingového mixu a doporučení pro firmu BEEWATEC s.r.o. Na základě analýzy současného stavu marketingového mixu firmy, analýzy marketingového prostředí a dotazníkového šetření jsou následně navrhnuty doporučení pro tvorbu mixu nového.Abstract:
Bachelor thesis is focused on marketing mix for a specific institution. Main goal of this work is create a concept of the marketing mix and recommendations for company BEEWATEC s.r.o. Based on the analysis of the current marketing mix of the company, analysing marketing evnironment and the questionnaire research, there are consequently suggested recommendations for creating a new mix.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/efg6h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Tesař
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Využití nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku
Michal Kříž -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Michaela Kvapilová -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Schneiderová Schneiderová -
Vyhodnocení nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Tereza Vacková -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
My Linh Nguyen -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Martina Matějovská