Marketing Mix Analysis of Exit 112, s.r.o. – Anna Matoušková
Anna Matoušková
Bakalářská práce
Marketing Mix Analysis of Exit 112, s.r.o.
Marketing Mix Analysis of Exit 112, s. r. o.
Anotace:
The aim of the bachelor thesis is the marketing mix analysis of EXIT 112, furniture store near Jihlava. Quantitative research, via personal questionnaires, will determine the basis for the merchandiser's marketing mix modification, in the light of its future possible orientation on customers from the Vysocina Region. The thesis will also compare the offer of Exit 112 with IKEA, its most serious competitor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.