Bc. Iveta Šilhánová

Bachelor's thesis

Analýza životního cyklu produktu (konkrétního výrobku nebo služby) a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.

Analysis of the product life cycle and the operation with other components of marketing mix on specific stages of this life cycle.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na uvedení zcela nového výrobku na trh. Bude zde nastíněno, co všechno čeká výrobek, když se rozhodneme ho umístit na trh a co ho musí provázet i poté, co je na něm umístěn. Budu se zde zabývat konkrétními etapami životního cyklu. Skládá se ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části bude pohled na trh kosmetických produktů, na kterém budeme …more
Abstract:
In my thesis, I intended to concentrate on introducing a new product on the market. Firstly, I showed the steps that the product took in order to be promoted on the market. Next, I followed the product on the market and tried to analyse the specific stages of the product life cycle. The work consisted of two main parts, theoretical and practical. The theoretical part included analysis of the cosmetics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication