Adam PUSTÓWKA
Bakalářská práce
E-shop jako forma podnikání v ČR
E-shop as a form of business in Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu českého e-commerce trhu a popis fungování několika konkrétních e-shopů. K pochopení zákulisí provozu internetového obchodu byly provedeny rozhovory s manažery a zástupci e-shopů Distrimed, Koora a Remedicum ve snaze porovnat sledované okruhy s republikovým průměrem. Následně jsou v práci uvedeny hlavní obtíže a překážky, s nimiž se provozovatelé těchto e-shopů …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on analysis of the Czech e-commerce market and describes the operational principles of several online stores. In order to understand the behind-the-scenes situation of online business, interviews with managers of e-shops Distrimed, Koora and Remedicum were conducted. The received statistics are then compared with Czech average. Subsequently, the main problems and obstacles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Kročil
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PUSTÓWKA, Adam. E-shop jako forma podnikání v ČR. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Markéta Fialová -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Vliv online reklamy na vybraný internetový obchod
Martin Gregar
Název
Vložil
Vloženo
Práva