Tereza Trávníčková

Bakalářská práce

Marketingová a PR strategie pro Sportovně-relaxační areál Hluboká nad Vltavou.

Marketing and PR strategy for the Sports and Relaxation Area Hluboká nad Vltavou
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem a PR v oblasti služeb, přičemž teoretické poznatky jsou následně aplikovány na příkladu Sportovně-relaxačního areálu Hluboká nad Vltavou. Hlavním cílem práce je provedení analýzy stávající marketingové a PR strategie Sportovně-relaxačního areálu Hluboká nad Vltavou a na jejím základě navržení vylepšení do budoucna.
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing and public relations in the sphere of services, while theoretical knowledge is subsequently applied to the example of the Sports and Relaxation Area Hluboká nad Vltavou. The main goal of this thesis is to analyze existing marketing and PR strategy of the Sports and Relaxation Area Hluboká nad Vltavou and to suggest improvements for future based on this analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: David Šťastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26690