Strategický management - Strategie vybrané firmy – Bc. Veronika Zelenková
Bc. Veronika Zelenková
Diplomová práce
Strategický management - Strategie vybrané firmy
Strategic Management - Strategy of a selected company
Anotace:
Cílem této diplomové práce s názvem Strategický management - Strategie vybrané firmy je na základě provedených analýz navrhnout strategii pro vybrané oddělení ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. Po vymezení základních pojmů bude popsán proces strategického managementu. Bude definováno, jak je strategie formulována, implementována a kontrolována. Strategická situační analýza bude reprezentována analýzami …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis entitled Strategic management - Strategy of a selected company is based on the analysis to design a strategy for a selected department in the company ŠKODA AUTO a.s. After defining the basic concepts, the process of strategic management will be described. It will be defined how the strategy is formulated, implemented and controlled. The strategic situation analysis will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Vendula Macháčková, MSc. Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zelenková, Veronika. Strategický management - Strategie vybrané firmy. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Strategický management - kritické faktory úspěchu implementace změny
Dita Bártová -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Strategický management domu dětí a mládeže
Yuliia Yefimova -
Strategický management organizace
Miroslav VURM -
Naplňování rámcových strategických dokumentů Evropské unie – případ strategie Evropa 2020 a Lisabonské strategie
Michaela Šamlotová -
Formulace strategie zvoleného podniku na základě strategické analýzy
Petr Klemera -
Formulace finanční strategie pro konkrétní podnik
Mikhail Tolstikhin -
Formulace marketingové strategie
Alena Vaňková
Název
Vložil
Vloženo
Práva