Teorie archetypů a využití symbolů při brandingu pojišťoven v ČR – Ondřej Krejčí
Ondřej Krejčí
Diplomová práce
Teorie archetypů a využití symbolů při brandingu pojišťoven v ČR
Theory of archetypes and using of symbols during branding of insurance companies in Czech Republic
Anotace:
Teorie archetypů je jedna z metod, za pomocí které je možné nalézt směr, jakým budovat a řídit značku. Jedná se o tradiční metodu vycházející z teorií C. G. Junga. Cílem této práce je zjistit, zda a jak je archetypální identita využívána společnostmi působící na českém trhu. A také zda tyto společnosti chápou potřebu archetypy používat. Kromě toho jsou v práci rozebrány i další teorie, metody či metodiky …víceAbstract:
Theory of archetypes is one of several methods how to find the direction for building and managing of brand. This theory is based on theories C. G. Jung. Main objective of this thesis is to find out how companies on Czech market are using archetypal identity. And whether they have urge to use archetypes or similar approaches. In this thesis are also mentioned other theories, methods and methodologies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70570
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Miroslav Karlíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70570
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Promotion of Research and Development by Means of Cluster Brand Building
Hana Pokorná -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Marketing Communication for a Strong Brand Building
Anastasiia Lukianenko -
Evaluation of Digital Marketing Communication
Rushik Rameshkumar Patel -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
Inovace marketingové komunikace a tvorba značky v autodetalingové firmě
Adéla Dvořáková -
Tvorba značky produktu od jeho vývoje, výroby, až po jeho prodej
Leontýna Záhorová -
Tvorba značky a její postavení v marketingové komunikaci ve vztahu k vnímání zákazníkem
Marina Hefnerová