Ondřej Krejčí

Diplomová práce

Teorie archetypů a využití symbolů při brandingu pojišťoven v ČR

Theory of archetypes and using of symbols during branding of insurance companies in Czech Republic
Anotace:
Teorie archetypů je jedna z metod, za pomocí které je možné nalézt směr, jakým budovat a řídit značku. Jedná se o tradiční metodu vycházející z teorií C. G. Junga. Cílem této práce je zjistit, zda a jak je archetypální identita využívána společnostmi působící na českém trhu. A také zda tyto společnosti chápou potřebu archetypy používat. Kromě toho jsou v práci rozebrány i další teorie, metody či metodiky …více
Abstract:
Theory of archetypes is one of several methods how to find the direction for building and managing of brand. This theory is based on theories C. G. Jung. Main objective of this thesis is to find out how companies on Czech market are using archetypal identity. And whether they have urge to use archetypes or similar approaches. In this thesis are also mentioned other theories, methods and methodologies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Miroslav Karlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70570