Lucie Klečacká

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky

Abstract:
Bakalářská práce pomocí dotazníkového šetření a vlastního zkoumání zjišťuje využívání marketingové komunikace v maloobchodní jednotce Lidl. Autorka v práci objasňuje pojmy spjaté s tématikou a v praktické části hodnotí a popisuje jednotlivé složky marketingové komunikace. Klíčovým zjištěním, ke kterému dochází na základě dotazníkového šetření a autorčina pozorování, je skutečnost, že prodejna využívá …more
Abstract:
The bachelor's thesis uses a questionnaire survey and its own research to determine the use of marketing communication in the retail unit Lidl. The author clarifies the concepts related to the topic and in the practical part evaluates and describes the various components of marketing communication. The key finding, which occurs based on a questionnaire survey and the author's observations, is the fact …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Šárka Kolářová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management