Situační analýza vybraného podniku na trhu rozhlasového vysílání – Miroslav Rachůnek
Miroslav Rachůnek
Bakalářská práce
Situační analýza vybraného podniku na trhu rozhlasového vysílání
Anotace:
Situační analýzou soukromého podniku na rozhlasovém trhu poskytne tato bakalářská práce informace o postavení subjektů tohoto odvětví v České republice, vymezí principy a specifika, která jsou pro provozovatele rozhlasové stanice závazná a směrodatná. Rozbor úspěšnosti - měření poslechovosti rádia bude vycházet z odborných metod marketingového průzkumu s využitím syntézy a dedukce pro naplnění stanovených …víceAbstract:
Base on the situation analysis of private company on radio market will provide this bachelor work information about position of subjects from this branch in Czech Republic, will define principles and specifications, which are important and authoritative for provides of radio stations.Analysis of success – measurement of radio listening ratting will be done by special marketing research method with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
http://theses.cz/id/sy0akm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RACHŮNEK, Miroslav. \textit{Situační analýza vybraného podniku na trhu rozhlasového vysílání}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/sy0akm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací(sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize "Na stopě" a pořadu Českého rozhlasu Ostrava "S dechovkou na zločince"
Artur KUBICA -
Analýza cílových skupin vybraných českých rozhlasových stanic
Monika Rohlíková -
Rozbor cílových skupin a efektivnosti jejich oslovení vybraným médiem
Kamila Fišerová -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Svoboda projevu v judikatuře Evropského soudu pro lidská práva: rozsudek v případu Radio Twist, a.s. proti Slovensku
Tereza Ordeltová -
Automatizovaná detekce vektorů útoku pomocí SDR (Software Defined Radio)
Ondrej Vavro -
Cenová politika firmy Radio Haná, s.r.o.
Ondřej Balabuch -
Marketingová komunikácia mediálnej neziskovej organizácie Radio R
Matúš Jankovič
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Rachůnek, M.
2. 5. 2012