Marketingová strategie podniku – Bc. Michaela Vinklerová
Bc. Michaela Vinklerová
Diplomová práce
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii podniku společnosti Flatio, s.r.o., která zprostředkovává pronájem bytů online. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout zlepšení marketingové strategie s cílem získání nových zákazníků a rozšíření povědomí o společnosti. První část práce se zabývá teoretickými poznatky z oblasti marketingu, druhá …víceAbstract:
The thesis is focused on marketing strategy Of Flatio Company, Ltd., which provides apartments renting online. The aim of this thesis is to use theoretical knowledge and analysis of current situation to come up with improvements of marketing strategy to acquire new customers and raise awareness about the company. The first part deals with theoretical knowledge from marketing field. The second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/zn7ox/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Ivan Vágner, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Character Analysis: Juxtaposition of Aragorn's Inner and Outer Transformation on the Background of the War of the Ring
Mária Baranová -
The competitive enviroment of a selected company
Sandra Mateková -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš