Využití A/B testování při optimalizaci konverzního poměru – Michal Makoš
Michal Makoš
Bakalářská práce
Využití A/B testování při optimalizaci konverzního poměru
A/B Testing and its use for Conversion Rate Optimization
Anotace:
Práce se zabývá disciplínou optimalizace konverzního poměru a její základní metodou, A/B testováním. V její teoretické části je téma optimalizace a A/B testování představeno a je navržen možný postup při využití těchto metod. Práce popisuje i jednotlivé nástroje, které jsou pro úspěšnou optimalizaci konverzního poměru nezbytné. Praktická část usiluje o zhodnocení dopadů jednotlivých faktorů na konverzní …víceAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is a conversion rate optimization and A/B testing. The theoretical part covers both topics and proposes possible steps to follow when using them. The thesis also describes the tools which are needed for successful conversion rate optimization. The aim of the practical part is to identify the impact of individual elements on conversion rate and find those with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46089
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46089
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace konverzního poměru v online prostředí
David Mareček -
Optimalizace konverzního poměru internetového obchodu pomocí metody A/B testování
Pavlína Hůlková -
Optimalizace konverzního poměru vstupní webové stránky
Martin Wachtl -
Optimalizace webu a vyhodnocení jejích výsledků
Jiří Kroužek -
Optimalizace obchodní výkonnosti webové prezentace
Jan Stawarczyk -
Optimalizace použitelnosti e-shopu Vivantis.cz
Filip Rozhoň -
Conversion Rate Optimization with A/B Testing
Michal Pařízek -
The assesment of business performance with particular reference to Pfizer inc.
Racem Akkari