Využití A/B testování při optimalizaci konverzního poměru – Michal Makoš
Michal Makoš
Bachelor's thesis
Využití A/B testování při optimalizaci konverzního poměru
A/B Testing and its use for Conversion Rate Optimization
Abstract:
Práce se zabývá disciplínou optimalizace konverzního poměru a její základní metodou, A/B testováním. V její teoretické části je téma optimalizace a A/B testování představeno a je navržen možný postup při využití těchto metod. Práce popisuje i jednotlivé nástroje, které jsou pro úspěšnou optimalizaci konverzního poměru nezbytné. Praktická část usiluje o zhodnocení dopadů jednotlivých faktorů na konverzní …moreAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is a conversion rate optimization and A/B testing. The theoretical part covers both topics and proposes possible steps to follow when using them. The thesis also describes the tools which are needed for successful conversion rate optimization. The aim of the practical part is to identify the impact of individual elements on conversion rate and find those with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 10. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46089
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Ondřej Pešek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46089
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Optimalizace konverzního poměru v online prostředí
David Mareček -
Optimalizace konverzního poměru internetového obchodu pomocí metody A/B testování
Pavlína Hůlková -
Optimalizace konverzního poměru vstupní webové stránky
Martin Wachtl -
Optimalizace webu a vyhodnocení jejích výsledků
Jiří Kroužek -
Optimalizace obchodní výkonnosti webové prezentace
Jan Stawarczyk -
Optimalizace použitelnosti e-shopu Vivantis.cz
Filip Rozhoň -
Conversion Rate Optimization with A/B Testing
Michal Pařízek -
The assesment of business performance with particular reference to Pfizer inc.
Racem Akkari