Postoje spotřebitelů k ekologické kosmetice a drogérii – Zuzana Vávrová
Zuzana Vávrová
Bachelor's thesis
Postoje spotřebitelů k ekologické kosmetice a drogérii
Consumer Attitudes towards Organic Cosmetics and Drugstores
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá postojem generací k udržitelné a ekologické kosmetice a drogérii. Jak a čím mohou být jednotlivé generace ovlivněny při nákupu ekologických prostředků. V teoretické části jsou popsány jednotlivé spotřebitelské generace, řada nejdůležitějších certifikátů, se kterými se spotřebitel může setkat na Českém trhu a také nejčastější škodlivé látky, které se v kosmetice a drogérii …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the attitude of different generations towards sustainable and ecological cosmetics and drugstores. How and by what means can the different generations be influenced when purchasing eco-friendly products. The theoretical part describes the different consumer generations, a number of the most important certificates that a consumer can encounter on the Czech market and also …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87526
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2022
- Vedúci: Tomáš Sadílek
- Oponent: Elvíra Čermáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87526
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
E-commerce a potenciál nástroja e-diagnostiky na českom a slovenskom trhu
Emma Katarína Halušková -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kosmetikou
Dagmar Šimberová -
Vnímanie Body Image českými spotrebiteľmi a jeho vplyv na kúpne správanie v oblasti kozmetiky
Simona Kováčová -
Chování spotřebitele na trhu se zakázkovou výrobou a prodejem kosmetiky
Kamila Predná -
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková -
Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
Eva Švecová -
Zdravé domy. Ekologie& tradice hliněné architektury
Alžběta Korčáková -
Pojetí přírody, ekologie a vztahu k životnímu prostředí mezi generací studentů a profesorů na Gymnáziu v Nymburce
Miroslav Jisl