Aleš Nebřenský
Master's thesis
Analytické CRM v bankovnictví
Analytical CRM in banking
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou aplikace technologií a nástrojů Business Intelligence pro podporu analytických, plánovacích a kontrolních činností pracovníků komerčních bank ve sférách komunikace se zákazníky, prodeje produktů novým i stávajícím zákazníkům, servisu a podpory zákazníkům. Cílem práce je podat komplexní pohled na problematiku analytického CRM v bankovnictví, analyzovat podstatné …moreAbstract:
The thesis studies the topic of Business Intelligence applications specialized to enhance the analytical, planning and control capabilities of commercial banks in areas such as marketing, sales and customer care. The goal of the diploma work is to give a complex view on analytical CRM in the context of banking industry, to analyze the solution from different perspectives and to design functions, processes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7754
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2008
- Supervisor: Jan Pour
- Reader: NESS, Ing. Petr Matuštkí
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7754
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Chemometrics and data mining in chemistry
Filippo Amato -
Využití deskriptivního modelování v data miningu
Jan Klíma -
Application of Machine Learning and Data Mining with Python for Business Analysis.
Md Faisal Ibn Haque -
Motivace zákazníka k nákupu
Konrádová Konrádová -
Návrh aplikace Business Intelligence pro společnost BREX s. r. o.
Vojtěch Lank -
Rozšíření aplikace Business Intelligence ve firmě s použitím nástrojů IBM Cognos
Zuzana Mazánková -
Aplikace Business Intelligence v telekomunikačním sektoru
Marika Višňová -
Development of marketing strategies and plans based on clustering, cluster analysis and segmentation.
Anton Barinov