Aleš Nebřenský
Diplomová práce
Analytické CRM v bankovnictví
Analytical CRM in banking
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou aplikace technologií a nástrojů Business Intelligence pro podporu analytických, plánovacích a kontrolních činností pracovníků komerčních bank ve sférách komunikace se zákazníky, prodeje produktů novým i stávajícím zákazníkům, servisu a podpory zákazníkům. Cílem práce je podat komplexní pohled na problematiku analytického CRM v bankovnictví, analyzovat podstatné …víceAbstract:
The thesis studies the topic of Business Intelligence applications specialized to enhance the analytical, planning and control capabilities of commercial banks in areas such as marketing, sales and customer care. The goal of the diploma work is to give a complex view on analytical CRM in the context of banking industry, to analyze the solution from different perspectives and to design functions, processes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7754
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2008
- Vedoucí: Jan Pour
- Oponent: NESS, Ing. Petr Matuštkí
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7754
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Chemometrics and data mining in chemistry
Filippo Amato -
Využití deskriptivního modelování v data miningu
Jan Klíma -
Application of Machine Learning and Data Mining with Python for Business Analysis.
Md Faisal Ibn Haque -
Motivace zákazníka k nákupu
Konrádová Konrádová -
Návrh aplikace Business Intelligence pro společnost BREX s. r. o.
Vojtěch Lank -
Rozšíření aplikace Business Intelligence ve firmě s použitím nástrojů IBM Cognos
Zuzana Mazánková -
Aplikace Business Intelligence v telekomunikačním sektoru
Marika Višňová -
Development of marketing strategies and plans based on clustering, cluster analysis and segmentation.
Anton Barinov