Bc. Tomáš Ajksner

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie pro fyzioterapeuticko-sportovní centrum

Proposal of a marketing strategy for a physiotherapy-sports centre
Anotace:
Tato práce vychází z vlastní zkušenosti autora, který hledal řešení svých zdravotních problémů s pohybovým aparátem. Díky spolupráci autorova fyzioterapeuta, který je zároveň trenérem silového a kondičního cvičení tak vznikl koncept o novém subjektu, jenž spojuje svět fyzioterapie a svět posilování. Teoretická část uvádí do problematiky marketingu, kde je obsah stavěn tak, aby na základě popsaných …více
Abstract:
This thesis is based on the author's own experience of seeking a solution to his health-related problems. Thus, through the collaboration of the author's physiotherapist, who is also a fitness coach, the concept of a new subject was created, which brings together the world of physiotherapy and the world of fitness. The theoretical part introduces the issue of marketing, where the content is built so …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ladislav Pátík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Právo: V rámci odevzdání zároveň podávám i Žádost o odložení zveřejnění práce.
As part of the submission, I am also applying for a Postponed publication of the thesis.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 16. 4. 2027
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace