Návrh marketingové strategie pro fyzioterapeuticko-sportovní centrum – Bc. Tomáš Ajksner
Bc. Tomáš Ajksner
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro fyzioterapeuticko-sportovní centrum
Proposal of a marketing strategy for a physiotherapy-sports centre
Anotace:
Tato práce vychází z vlastní zkušenosti autora, který hledal řešení svých zdravotních problémů s pohybovým aparátem. Díky spolupráci autorova fyzioterapeuta, který je zároveň trenérem silového a kondičního cvičení tak vznikl koncept o novém subjektu, jenž spojuje svět fyzioterapie a svět posilování. Teoretická část uvádí do problematiky marketingu, kde je obsah stavěn tak, aby na základě popsaných …víceAbstract:
This thesis is based on the author's own experience of seeking a solution to his health-related problems. Thus, through the collaboration of the author's physiotherapist, who is also a fitness coach, the concept of a new subject was created, which brings together the world of physiotherapy and the world of fitness. The theoretical part introduces the issue of marketing, where the content is built so …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ladislav Pátík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Právo: V rámci odevzdání zároveň podávám i Žádost o odložení zveřejnění práce. As part of the submission, I am also applying for a Postponed publication of the thesis.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 16. 4. 2027
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Ideální marketingové strategie v PPC reklamě
Lukáš Krejča -
Marketingová strategie reklamní agentury
Jakub Szlaur -
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
Jan Miko -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova