Bc. Tomáš Ajksner

Master's thesis

Návrh marketingové strategie pro fyzioterapeuticko-sportovní centrum

Proposal of a marketing strategy for a physiotherapy-sports centre
Abstract:
Tato práce vychází z vlastní zkušenosti autora, který hledal řešení svých zdravotních problémů s pohybovým aparátem. Díky spolupráci autorova fyzioterapeuta, který je zároveň trenérem silového a kondičního cvičení tak vznikl koncept o novém subjektu, jenž spojuje svět fyzioterapie a svět posilování. Teoretická část uvádí do problematiky marketingu, kde je obsah stavěn tak, aby na základě popsaných …more
Abstract:
This thesis is based on the author's own experience of seeking a solution to his health-related problems. Thus, through the collaboration of the author's physiotherapist, who is also a fitness coach, the concept of a new subject was created, which brings together the world of physiotherapy and the world of fitness. The theoretical part introduces the issue of marketing, where the content is built so …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2024
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ladislav Pátík, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: V rámci odevzdání zároveň podávám i Žádost o odložení zveřejnění práce.
As part of the submission, I am also applying for a Postponed publication of the thesis.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 16. 4. 2027
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.