Analýza marketingového mixu sportovního klubu MFK Nové Město nad Metují – Radim Darebník
Radim Darebník
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu sportovního klubu MFK Nové Město nad Metují
The Analysis of Marketing Mix of Sport Club MFK Nové Město nad Metují
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový mix neziskové organizace MFK Nové Město nad Metují, amatérského fotbalového klubu, jehož hlavním cílem je nabídnout sportovní činnost mládeži. Analýza byla provedena na základě získání interních informací od vedení klubu a marketingového výzkumu realizovaného prostřednictvím papírového dotazníku. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze marketing mix of organization MFK Nové Město nad Metují. It is amateur football club, which's main goal is to offer sport activity for youth. This analysis was accomplished based on getting internal information from management of the club and marketing research, which was realized by paper questionnaire. The work is divided into two parts. Theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44886
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2015
- Supervisor: David Říha
- Reader: Vilém Maur
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44886
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Denisa Gabrielová -
Analýza marketingové komunikace vybrané studentské organizace
Erika Mogilská -
Rozšíření marketingových a fundraisingových aktivit neziskové organizace Diakonie ČCE Vsetín
Veronika Ježíková -
Organizace svatebního eventu
Nikola Bartošíková -
Marketing neziskové organizace Junák – český skaut, z.s.
Pavla Křížová -
Možnosti marketingu neziskové organizace Loono, z.s.
Barbora Chmelařová