Radim Darebník

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu sportovního klubu MFK Nové Město nad Metují

The Analysis of Marketing Mix of Sport Club MFK Nové Město nad Metují
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový mix neziskové organizace MFK Nové Město nad Metují, amatérského fotbalového klubu, jehož hlavním cílem je nabídnout sportovní činnost mládeži. Analýza byla provedena na základě získání interních informací od vedení klubu a marketingového výzkumu realizovaného prostřednictvím papírového dotazníku. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická …more
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze marketing mix of organization MFK Nové Město nad Metují. It is amateur football club, which's main goal is to offer sport activity for youth. This analysis was accomplished based on getting internal information from management of the club and marketing research, which was realized by paper questionnaire. The work is divided into two parts. Theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2015
  • Supervisor: David Říha
  • Reader: Vilém Maur

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44886