Komunikační kampaň vybraného produktu – Bc. Eliška VYBÍRALOVÁ
Bc. Eliška VYBÍRALOVÁ
Master's thesis
Komunikační kampaň vybraného produktu
Communication campaign of a chosen product
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň pro nový produkt Žárovková písmena. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix, cílený marketing nebo analýza marketingového prostředí. Empirická část začíná představením společnosti T.O. Events & Congress a jejího nového produktu. Dále navazuje analýza marketingového prostředí a …viacAbstract:
The aim of this thesis is to design a communication campaign for the new product Žárovková písmena. In the theoretical part, concepts such as marketing mix, marketing communication, communication mix, target marketing or marketing environment analysis are explained. The empirical part starts by introducing the company T.O. Events & Congress and its new product. This is followed by an analysis of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYBÍRALOVÁ, Eliška. Komunikační kampaň vybraného produktu. Plzeň, 2024. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Business Administration and Management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikační kampaň tématu vlakem ekologičtěji s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s.
Antonín Hofr -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích pro značku Ploom
Jana Munzarová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích
Petr Študent -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích vybrané firmy
Miroslava Žukovičová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích společnosti COEX, s.r.o.
Markéta Pažoutová -
Návrh marketingové komunikační kampaně skrze sociální síť Instagram pro vybraný podnik
Karolína Slavíčková -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích pro vybranou společnost
Tereza Kočová -
Marketingová komunikační kampaň na sociálních sítích
Dagmar Simonová