Interaktivní pomůcka pro podporu výuky vlastivědy – Jaroslav RYŠICA
Jaroslav RYŠICA
Bachelor's thesis
Interaktivní pomůcka pro podporu výuky vlastivědy
Interactive teaching tool for geography lessons
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem, vývojem a implementací interaktivní výukové pomůcky ve výuce vlastivědy pro 4. ročník základních škol. Tématem výukové pomůcky je Naše vlast. Pomůcka byla vytvořena ve spolupráci s vyučující tohoto předmětu, která specifikovala obsahovou stránku pomůcky, která byla vytvořena v programu SMART Notebook 11. Experimentální skupina před zahájením výuky za pomocí pomůcky …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the design, development and implementation of interactive teaching tools in the teaching of geography for the pupils of 4th year of primary school. The theme of an teaching tools is a book Our homeland. Utility was created in cooperation with the teachers of this subject, which specified page content aids, was created in SMART Notebook 11. The experimental group of pupils …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RYŠICA, Jaroslav. Interaktivní pomůcka pro podporu výuky vlastivědy. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Information and Communication Technologies in Education
Theses on a related topic
-
Interaktivní výuková pomůcka pro předmět Vlastivěda
Jaroslav RYŠICA -
Tvorba interaktivních pomůcek jako podpora pro výuku hudební výchovy v 9. ročníku základní školy
Veronika Maříková -
Lesnická pedagogika v praxi - návrh interaktivní výukové pomůcky pro děti
Stefan Canov -
Geofyzikální charakteristika Země - interaktivní učební pomůcka pro střední školy
Anna Čermáková -
Tvorba interaktivních pomůcek pro výuku stereometrie na středních školách
Tereza BEČVÁŘOVÁ -
Interaktivní pomůcka pro výuku vlastivědy ve 4. ročníku ZŠ
Ivan TAUBER -
Tvorba interaktivních aplikací pro výuku českého jazyka a literatury na ZŠ s využitím nativních a on-line technologií
Lukáš POMAZAL -
Interaktivní výuková pomůcka pro předmět Vlastivěda
Jaroslav RYŠICA