Bc. Petra Trnková

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit současný stav spokojenosti drogerie ALMY prostřednictvím marketingového výzkumu prováděného dotazníkovým šetřením, rozhovory a experimentem. Na základě vyhodnocení dat navrhnout doporučení vedoucí k vyšší spokojenosti zákazníků. V teoretické části je čerpáno z odborné literatury, jsou zde zpracovány poznatky z oblasti spokojenosti zákazníků, definice zákazníků …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out the current status of customer satisfaction of the drugstore ALMA through marketing research using guestionnaire survey, interviews and experiment and based on an evaluation of empirical date suggest recommendation leading to higher satisfaction of customers. In the theoretical part it is drawn from specialized publications, there are elaborated pieces …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Šárka Kolářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích