Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu – Bc. Petra Trnková
Bc. Petra Trnková
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit současný stav spokojenosti drogerie ALMY prostřednictvím marketingového výzkumu prováděného dotazníkovým šetřením, rozhovory a experimentem. Na základě vyhodnocení dat navrhnout doporučení vedoucí k vyšší spokojenosti zákazníků. V teoretické části je čerpáno z odborné literatury, jsou zde zpracovány poznatky z oblasti spokojenosti zákazníků, definice zákazníků …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out the current status of customer satisfaction of the drugstore ALMA through marketing research using guestionnaire survey, interviews and experiment and based on an evaluation of empirical date suggest recommendation leading to higher satisfaction of customers. In the theoretical part it is drawn from specialized publications, there are elaborated pieces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/oh9as/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Šárka Kolářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní tvorba a řízení distribučních cest pro Podnik, s. r. o.
Petr Schlixbier -
Hodnocení dopadů strategického rozhodnutí společnosti Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a. s.
Milan Červenka -
Finanční analýza společnosti Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Patrik Marek -
Optimalizace tarifního uspořádání ve společnosti DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s.
Renata Ihracká -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Jiaxin Yu