Sovrěměnnyje mětody obučěnija russkomu jazyku i sposoby prověrki ich effěktivnosti – Bc. Galyna Karnatova
Bc. Galyna Karnatova
Diplomová práce
Sovrěměnnyje mětody obučěnija russkomu jazyku i sposoby prověrki ich effěktivnosti
Modern Teaching Methods of Russian and the Evaluation of Their Efficiency
Abstract:
Aim and content of foreign language teaching determine, to a gread extent, the methods of attaining them. Between the aim, kontent and methods of foreign language teaching there is a definite correlation. Furthermore, it seems a worthwhile endeavour to attempt to limit the sense of the term neshod. In the literature on the subject of foreign language teahcing, there is a definite correlation. In the …víceAbstract:
Cizímu jazyku se může naučit téměř každý. Rozdíly tvoří předpoklady k učení, které jsou pro každého individuální. Hlavním úkolem učitele je volit takové metody a formy učení, které žákům vyhovují a odpovídají jejich individuálním zvláštnostem. Mezi žákem a učitelem musí být vytvořen vztah vzájemné důvěry, jenž žáka uklidňuje a zbavuje ho strachu z neúspěchu. Učitel za pomoci určitých metod prezentuje …víceKlíčová slova
immediate objektive depending on the individualartistry Učitel za pomoci určitých metod prezentuje žákovi učivo tak aby splnil daný cíl. Při výuce ruského jazyka jsou dle R. Purma plněny tři základní cíle – komunikativní informativní a formativní. Mezi základní složky komunikativního cíle patří rozvoj komplexních řečových dovedností a osvojení jazykových prostředků. Základní řečové dovednosti dělíme na receptivní (čtení poslech) a produktivní (mluvená a psaná řeč) které se pak podílejí na ovládání čtyř druhů jazykových prostředků (fonetika písmo a pravopis slovní zásoba a mluvnice).literature on the subject of foreign language teahcing there is a definite correlation. In the literature on the subject of foreign language teaching vyhovují a odpovídají jejich individuálním zvláštnostem. Mezi žákem a učitelem musí být vytvořen vztah vzájemné důvěry jenž žáka uklidňuje a zbavuje ho strachu z neúspěchu.
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a78jz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Josef Dohnal, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Ruský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Porozumění konceptu vrstevnice při výuce ve třídě a při terénní výuce: kvaziexperiment
Anežka Plevová -
Věkově smíšené učení u žáků na základní škole při terénní výuce
Ondřej Vlček -
Vybrané výukové metody při výuce Ošetřovatelství na SZŠ
Barbora Blažejovská -
Využití projektové metody při výuce židovské problematiky na středních školách na příkladu města Svitavy
David Grolich -
Využití projektové metody při výuce problematiky atentátu na Heydricha a heydrichiády na středních školách
Jan Juračka -
Využití technik mindfulness při výuce dětí předškolního věku v mateřské škole
Barbora Píclová -
Analýza zvukové stránky ruského jazyka v komparativním aspektu s češtinou (na příkladu výslovnosti obtížných ruských hlásek „ž“, „š“, „c“, „č“, „šč“ u studentů ruského jazyka na PdF)
Regína Zahradníková -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín