Vliv chování prodejce na efektivnost prodeje – Ing. Andrea Kypěnová, DiS.
Ing. Andrea Kypěnová, DiS.
Bakalářská práce
Vliv chování prodejce na efektivnost prodeje
The Influence of Saller’ s Behavior on the Effectiveness of the Sales
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem chování prodejce na efektivnost prodeje. Teoretická část monitoruje stav současného spotřebního trhu a rozvoj obchodních center v České Republice. Dále se zabývá typologií prodejců se zaměřením na předpoklady a dovednosti, které jsou žádoucí pro výkon tohoto povolání. V další části je pak věnována pozornost osobnostním typům zákazníků a s tím souvisejícím nákupním …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the influence of behavior on the efficiency of vendor sales. The theoretical part monitors the status of the current consumer market and the development of shopping centers in Czech Republic. It also deals with the typology of retailers focusing on assumptions and skills that are required for the occupation. The next section is devoted attention to the personality types …víceKlíčová slova
Prodejce zákazník prodejna obchodní centrum nákup prodej nákupní rozhodování mezilidská komunikace komunikační styl charakterové rysy profesionalita prodejce hyper-konkurence Seller customer shop shoping center purchase sale purchasing decisions interpersonal communication communication style character traits professionalism of seller hyper-competition
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sxczn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Veronika Moskaleva -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Tomáš Vlastník -
Konkurenční výhody internetových obchodů a jejich vliv na nákupní rozhodování
Markéta Kuncová -
Vlivy působící na nákupní rozhodování zákazníků u elektronických zařízení v souvislosti s COVID-19
Denis Kupr -
Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování Generace Z
Lucie Krikelová