Vývoj matematických představ dětí ve věku 3 až 8 let – Bc. Zuzana Konečná
Bc. Zuzana Konečná
Bachelor's thesis
Vývoj matematických představ dětí ve věku 3 až 8 let
Development of mathematical concepts in the age from 3 to 8
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zmapovat vývoj matematických představ u dětí od 3 do 8 let a popsat způsoby a metody, jak můžeme matematické myšlení u dětí rozvíjet. Po nastudování odborné literatury se v první části této teoretické práce pokusím nastínit vývoj dítěte a vývoj jeho myšlení a to jak je matematika zakotvena v Rámcových vzdělávacích programech. V dalších kapitolách této práce se budu zabývat …moreAbstract:
Bachelor thesis will try to depict a development of mathematical concepts of children in the age between 3 to 8 and it will try to explain how mathematical thinking of children can be developed. In the first part of this theoretical bachelor thesis I will try to explain the development of thinking of a child and how Mathematics is included in the Framework programs of education. In the other chapters …moreKeywords
Matematické představy předškolní věk základní škola Rámcový vzdělávací program vývoj dítěte didaktické hry alternativní přístupy ve vzdělávání Mathematical concepts pre-school age primary school Framework program of education alternative concepts in education didactic games child development
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vg9e1/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Jiřina Novotná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in Mathematics
Theses on a related topic
-
Pohled studentů PF JU na alternativní přístupy ve vzdělávání a na případné využití těchto metod ve vlastní praxi
Lucie MIESBAUEROVÁ -
Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu
Ján Štefančík -
Alternativní přístupy zajištění finanční stability občanů ČR ve stáří
Jakub Markvart -
Alternativní přístupy ve vzdělávání na ZŠ Sychrov Vsetín
Támar Mocková -
Podávání léků zdravotnickým záchranářem ve vybraných stavech v přednemocniční péči
Tomáš Škovránek -
Názory rodičů na alternativní přístupy k odměnám a trestům ve výchově
Žaneta Zlámalová -
Alternativní přístupy ve výuce na Základní škole praktické
Jana Lepková -
Alternativní činnosti ve školní družině
Denisa PALINKOVÁ