Que Anh Tran

Bakalářská práce

Vliv pandemie covid-19 na chování zákazníků - hudební akce v České republice

The impact of the covid-19 pandemic on customer behavior - music events in the Czech Republic
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je definovat jednotlivé typy osobnosti zákazníka a porozumět nákupnímu chování. Uvedení do systému hudebního průmyslu a definovat základní pojmy z dané oblasti. Formou kvantitativní metody sběru dat prostřednictvím dotazníkového šetření a kvalitativní metodou polostrukturovaného rozhovoru, celkově určit jak se tyto dvě témata prolínají a jak je ovlivnil příchod pandemie …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is to define the individual types of customer personality and understand shopping behavior. Introduction to the music industry system and define basic concepts in the field. In the form of a quantitative method of data collection through a questionnaire survey and a qualitative method of semi-structured interview, to determine overall how these two topics intersect …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Jindra Stříbrská, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.