Vliv marketingové komunikace na úspěch nově založeného bistra – Bc. Jan Šrot
Bc. Jan Šrot
Diplomová práce
Vliv marketingové komunikace na úspěch nově založeného bistra
The impact of marketing communication on the succes of the newly established bistro
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na komunikaci při zavedení nové firmy na trh podnikající v oblasti gastronomie. V dnešní hektické době plné informací a téměř neomezených možností považuji správnou marketingovou strategii a uchycení cílového zákazníka za nejdůležitější atribut úspěšného prvopočátku jakéhokoliv podnikání. Právě proto vyzdvihuji důležitost marketingové strategie, zatímco finanční a obchodní …víceAbstract:
The thesis is focused on communication for the introduction of new company into the market of gastronomy. In today's hectic world full of information and almost limitless possibilities I find the right marketing strategy and gripping target customer as the most important attribute of a successful beginning of any business. That is why I emphasize the importance of marketing strategy, while financial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qs50f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Zefektivnění marketingové komunikace rodinné firmy BufetCZ
Filip Motejl -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Influencer Marketing in Gastronomy
Marek Havel -
Návrh efektivní strategie péče o zákazníka
Petra Pátiková -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Hedonic pricing of real estates affected by Václav Havel Airport Prague
Štěpán Šášinka -
Exploiting time series models for pricing fluctuation forecasting and its application
Toai Kim Tran -
Empirical Analysis of Conditional Volatility, Skewness and Kurtosis Models in Option Pricing
Radoslav Fekeč