Vliv marketingové komunikace na úspěch nově založeného bistra – Bc. Jan Šrot
Bc. Jan Šrot
Master's thesis
Vliv marketingové komunikace na úspěch nově založeného bistra
The impact of marketing communication on the succes of the newly established bistro
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na komunikaci při zavedení nové firmy na trh podnikající v oblasti gastronomie. V dnešní hektické době plné informací a téměř neomezených možností považuji správnou marketingovou strategii a uchycení cílového zákazníka za nejdůležitější atribut úspěšného prvopočátku jakéhokoliv podnikání. Právě proto vyzdvihuji důležitost marketingové strategie, zatímco finanční a obchodní …moreAbstract:
The thesis is focused on communication for the introduction of new company into the market of gastronomy. In today's hectic world full of information and almost limitless possibilities I find the right marketing strategy and gripping target customer as the most important attribute of a successful beginning of any business. That is why I emphasize the importance of marketing strategy, while financial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qs50f/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Zefektivnění marketingové komunikace rodinné firmy BufetCZ
Filip Motejl -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Návrh efektivní strategie péče o zákazníka
Petra Pátiková -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Hedonic pricing of real estates affected by Václav Havel Airport Prague
Štěpán Šášinka -
Exploiting time series models for pricing fluctuation forecasting and its application
Toai Kim Tran -
Empirical Analysis of Conditional Volatility, Skewness and Kurtosis Models in Option Pricing
Radoslav Fekeč -
Pricing Strategies on the Construction Tools Market
Vojtěch Mareček