Marek Michaliga

Bakalářská práce

Internetová propagácia vybraného podniku

Internetová propagace vybraného podniku
Anotace:
Sportovní fanoušci jsou mají ve zvyku nakupovat výrobky s logem svého oblíbeného týmu především během sportovních akcí přímo na stadionech. Nakupovat přes internet jsou zvyklí naopak fanoušci, kteří fandí týmu z větších vzdáleností od svého bydliště. Problémem, kterým se bakalářská práce zabývá, je využitelnost internetových nástrojů při propagaci hokejových fanshopů v souvislosti s uspořádáním Mistrovství …více
Abstract:
Sports fans usually buy products bearing the logo of their favorite team during various sport events, directly in the stadium premises. It is common that fans living too far from these premises prefer to buy logo products on the Internet. In this bachelor thesis we examine the efficiency of internet tools in the promotion of hockey fanshops in relation to Ice Hockey World Championship taking place …více
Abstract:
Športoví fanúšikovia sú zvyknutí nakupovať výrobky s logom svojho obľúbeného tímu predovšetkým počas športových akcií priamo na štadiónoch. Nakupovať cez internet zvyknú predovšetkým fanúšikovia, ktorí fandia tímom z väčších vzdialeností od svojho bydliska. Problém, ktorým sa bude bakalárska práca zaoberať, je využiteľnosť internetových nástrojov pri propagácii hokejových fanshopov v súvislosti s konaním …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Igor Nečas

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta